یکی از عادی ترین ابزارهای این زنان فمنیست دروغ وتظاهراست.


یکی از عادی ترین ابزارهای این زنان فمنیست دروغ وتظاهراست که پس از برملا شدن اجباری ماهیتشان همانند دوستان نزدیک آمریکایی و انگلیسی خود حجاب، این نماد زن شریف و مسلمان ایرانی را به کناری نهاده اند.
 بسیاری از زنان فمنیست ایرانی که در برهه ای  در چهره ای سنتی و مذهبی به دفاع از حقوق زنان می پرداختند و به دنبال این بودند که  نگرش فمنیستی جدیدی را به نام فمنیست اسلامی پایه گذاری کنند به مرور و پس از روشن شدن ارتباطات وسیع و گسترده شان با غرب و شرکت در کنفرانسهایی از نوع کنفراس برلین به اجبار زمان نقاب از چهره خود برداشته و نگرش سکولار و بی دین خود را با حرکتهایی چون کشف حجاب در برابر رسانه ها عیان کردند .

هر چند افرادی چون مهر انگیز کار ، شهلا شرکت و شهلا لاهیجی از همان ابتدا به دلیل سوابقی که به پیش از انقلاب اسلامی بر می گشت نمی توانستند چندان ادعایی داشته باشند اما در بازیهای سیاسی و در میان برخی گروههای سیاسی اصلاح طلب نقشی بر عهده گرفته بودند که احتیاج به کمی نمایش دینداری داشت  و آنها تا چندین سال  با دروغ خود را در بین مردم موجه نگاه داشتند.

اخیرا مهر انگیز کار یکی از زنان نزدیک به طیف زنان اصلاح طلب و از مسافران کنفرانس ننگین برلین در کتابی که خارج از کشور به چاپ رسانده است به گفتگوی خود با اکبر گنجی در ایران اشاره می کند که برای شرکت در کنفرانس برلین از او خواسته به عنوان نماینده  اصلاح طلب ایرانی روسری به سر کند حتی اگر تمایلی ندارد و او برخلاف تمایلش به اصرار گنجی در آن جلسه با حجاب ظاهر شده است.

مهر انگیزکار 
وی وکیل، روزنامه‌نگار  و یک فعال فمنیست است که در فروردین سال ۱۳۷۹ در کنفرانس «ایران بعد از انتخابات» که توسط بنیاد هانریش بل در برلین برگزار شده بود (مشهور به کنفرانس برلین) شرکت کرد.  ودر این کنفرانس سخیف به همراهی با  توهین  کنندگان به مردم و نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

در همین دوره بود که  همسرش، سیامک پورزند، با بیان مطالبی علیه جمهوری اسلامی برای یکی از نهاد جاسوسی آمریکا پناهندگی سیاسی گرفت و مهر انگیز کار هم به ینگه دنیا گریخت.

توضیح عکس: مهر انگیز کار در لباسی که به آن اعتقادی ندارد

مهرانگیز کار هم اکنون به عنوان پژوهشگر در کالج مطالعات دولتی جان اف کندی در دانشگاه هاروارد مشغول به  فعالیت علیه جمهوری اسلامی  است و در میتینگ های سیاسی خصوصا پس از انتخابات ریاست جمهوری فعلانه حضور دارد.


توضیح عکس: مهر انگیز کار ، مصاحبه با VOA ضد ملت ایران

وی به خاطر فعالیت ها ضد ایرانی اش جوایزهای دلاری متعددی دریافت کرد مانند: جایزه آزادی نوشتنVasyl Stus انجمن قلم نیوانگلند (ماساچوست آمریکا) به عنوان نویسنده‌ای که با ظلم و بی رحمی مبارزه کرده است ! و نیز در سال ۲۰۰۴ دریافت جایزه حقوق بشر سالانه سازمان "Human Rights First" (کمیته وکلای حقوق بشر سابق) را دریافت  کرد  و البته این دلارها در بسیاری برنامه های ضد ملی مهر انگیز کار به کار گرفته شد.


توضیح عکس: مهر انگیز کار در قالب اصلی اش

فاطمه حقیقت جو
وی نماینده اصلاحات در مجلس پنجم بود که در جریان استعفای دسته‌جمعی نمایندگان مجلس پس از عدم موفقیت برای اجرای  اصلاحات مورد نظر خود و دوستان اصلاح طلبش در مجلس، استعفایش توسط اعضای این مجلس در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۸۲ پذیرفته شد.


توضیح عکس:حقیقت جو(با چادر) نماینده اصلاح طلبان درمجلس پنجم


توضیح عکس : حقیقت جو درآن سوی مرزها ودر کنار کریستین امانپور

وی به بهانه ادامه تحصیلات از کشور خارج شد و ماهیت وابسته خود را به غرب و تفکرات سکولار آن در اجرای برنامه های برنامه های ضد ایرانی آمریکا و انگلیس نشان داد.

فاطمه حقیقت‌جو که به همراه محسن کدیور و عطاءالله مهاجرانی مدیریت سایت ضدانقلاب جرس را برعهده دارد، مثل دیگر دوستان فراری اش اخیرا از یک موسسه آمریکایی جایزه ای نقدی !دریافت کرده است. 

او  پس از فرار به خارج ابتدا چادر را کنار گذاشت و با توصیه دوستان  آمریکایی هایش با کت و دامن در انظار عمومی ظاهر شد.

اخیرا وی در مصاحبه ای با صدای آمریکا به تشریح نظرات سکولار خود درباره حجاب پرداخته و با بی ارتباط دانستن حجاب با عفت از همان مثال نخ نما شده که آدم باید دلش پاک باشد استفاده کرده و گفته است: این تصور غلطی است که برخی فکر می کنند اگر زنی حجاب نداشت از دایره پاکدامنی و عفت خارج شده است. من زنان بسیاری را می شناسم که حجاب ندارند اما عفیف هستند .

حقیقت جو که مثل دوره نمایندگی اش در مجلس فردی احساساتی و هیجانی است برای پیاده کردن اهداف غرب در ایران بسیار بی تابی نشان می ده وطی  مصاحبه ای ادعا کرد طرح حجاب و عفاف که در ایران اجرا می شود با هدف مقابله با جنبش سبز است زیرا زنان بدحجاب عنصر حیاتی جنبش سبز هستند!

وی در ادامه نظراتش که با ماهیت رفتار او و پوشش چادرش در ایران تفاوت آشکار دارد پرده از روی دروغ دینداری خود بر میدارد و اینطور برای ایران نسخه می پیچد که: بهتر است در ایران یک حکومت غیردینی داشته باشیم .!

هرچند که گروه اصلاح طلب به روسری کردن حقیقت جو دل خوشند اما حقیقت جو با اظهار نظر در مورد حجاب کاملا عقاید خود را آشکار کرده است و روسری کوچک حقیقت جو که حتی از پوشاندن مو و گردن وی عاجز است ادامه این نمایش مذهبی بودن را مضحک جلوه داده است.


توضیح عکس: حقیقت جو در کنار زن مانکنی که دوست نزدیک رضا پهلوی است و به رفتارهای غیر اخلاقی شهره است.


فریبا داوودی مهاجر
فریبا داوودی مهاجر کارشناس و مشاور دفتر مشارکت زنان اصلاحات، خبرنگار روزنامه های اصلاح طلب که در روز محاکمه عبدالله نوری با دعوت از خبرنگاران اصلاح طلب تظاهراتی در مقابل دادگاه ویژه روحانیت به راه انداخت.

وی پس از فرار به خارج و پناه بردن به دامن آمریکایی ها طی مصاحبه او با یکی از شبکه های لس آنجلسی وقتی مجری از او سوال می کند چرا شما فقط جلوی دوربین روسری سر می کنید می گوید من بنا بر مصلحت و شرایط قبلا در ایران حجاب داشتم ولی اعتقادی به آن ندارم و وقتی خبرنگار از او می خواهد روسری اش را بردارد در مقابل دوربین تلویزیون کشف حجاب می کند و این عمل زشت را اعتراض به وضع موجود ایران می داند و از زنان ایرانی هم می خواهد که تجربه او را تکرار کنند.

 
توضیح عکس: داوودی مهاجر در زمان مسئولیت در نهاد دولتی اصلاح طلبان


توضیح عکس: فریبا داوودی مهاجر در حال دریافت یکی از چندین جوایز دلاری



 سایت های اصلاحات کشف حجاب داوودی مهاجر کسی که به قول خودش بیست و پنج سال چادر بر سر گذاشته را با شتابزدگی به تحلیل پرداختند اما واقعیت این است که این زنان تا هنگام حضور در ایران و در بین مردم به دروغ متوسل شده و اهداف خود را به کمک هم فکران اصلاح طلب خود چون زهرا شجاعی تا دور افتاده ترین روستاها رسوخ داده اند و این خیانتی است که اصلاح طلب ها به مدد دروغ در حق مردم متشرع ایران به کار بسته اند و با هیچ تحلیلی دروغ توجیه نمی شود.


شیرین عبادی
شیرین عبادی، مدعی احقاق حقوق زنان با جمع‌آوری امضا برای کمپین‌های خود ساخته در قالب تشکل‌های فمنیستی احکام اسلام را پی در پی به مبارزه طلبیده و در برابر آن با گاردی سکولار و مبتنی بر مدد رسانی غربی ضد اسلامش با انواع جایزه های جهانی که دیگر حنایش برای هیچ آدم عاقلی رنگی ندارد ژست حقوق بشری گرفته است.


وی برای دریافت یکی از همین جوایز سیاسی که اعتراض بسیاری از دانایان را بر انگیخت و پیش از او شامل حال قصاب صبرا و شتیلا هم شده بود بدون حجاب برای گرفتن جایزه ظاهر می شود .

البته عبادی پیش از انقلاب از نزدیکان دربار پهلوی بوده است و تز فکری مشابهی با دیکتاتوری محمد رضا پهلوی و همسر او یعنی فرح پهلوی خاصه در حوزه اخلاقی دارد  که البته این نزدیکی با فاسدترین افراد از نظر اخلاقی بیانگر روحیه او نیز هست.



عبادی در همان ژست های مضحک حقوق بشری  خود را حامی دین انگلیسی ساخته بهائت می داند و بارها وکیل شکایت بهائیان علیه ایران می شود اما در برابر قتل عام کودکان و زنان مسلمان در بسیاری نقاط دنیا به دست مدافعان آمریکایی و انگلیسی سکوت پیشه می کند وی در این سر سپردگی کار را به جایی می رساند که شخصا به دیدار سران کشورهای اروپایی می رود تا آنها را علیه حمله و فشار به حکومت اسلامی ایران ترغیب کند.


توضیح عکس: سه زن سکولار نزدیک به اصلاح طلبان ،شیرین عبادی، سیمین بهبهانی و مهر انگیز کار

کاملا روشن است که عبادی یک فرد سکولار است که هرگز نمی تواند ادعای دینداری داشته باشد اما وی با زیرکی خاصی از مقابله رودر رو با اسلام پرهیز می کند اما با بی پروایی خود در نوع پوشش و ارتباط با مردان نامحرم قوانین اسلام را مورد بی احترامی قرار می دهد و به کمک دوستان خود در غرب و تحت پوشش زن مسلمانی که جایزه نوبل! گرفته در حال ترویج نوعی اسلام است که خطری برای غرب و دوستان غربی اش نداشته باشد.

شادی صدر صدر  وکیل و روزنامه‌نگار فمینیست ایرانی و فعال حقوق زنان است. 

وی از اعضای فعال همه کمپین هایی است که از طریق عوامل بیرونی اداره می شود تا به دولت و ملت ایران برای تن دادن به قوانین بین المللی تدوین شده توسط غرب  که متعارض با قوانین اسلام است فشار وارد نماید.

 مانند کمپین «قانون ِ بی‌سنگسار»؛ «نه به طرح امنیت اجتماعی»، «تحصیل سهم من نیست، حق من است»، «نه! به لایحه حمایت از مردان در خانواده»، «دفاع از حق ورود زنان به ورزشگاه‌ها»، «اعتراض به فشارهای غیرقانونی علیه فعالان جنبش زنان» و «مادر من، وطن من» و همچنین «منشوری از آن خود» (منشور زنان ایرانی) است.

شادی صدر نیز عملاً اعتقاد به حجاب و تفکرات اسلام در حوزه پوشش زن ندارد و با تشکیل جلسات متعدد در داخل کشور برای زنان و دختران طبقات مرفه و سازمانهای غیر دولتی زنان به نشر افکار سکولار خود می پردازد.

جالب این است که او هم مثل دیگر دوستانش از بذل و بخشش دلارهای آمریکایی بی بهره نمانده و با این دلارها روزگار می گذراند .
وی به خاط فعالیت های سکولارش جایزه های متعددی گرفته که آخرین آن، جایزه زنان شجاع وزارت امور خارجه آمریکا (۲۰۱۰) به خاطر شجاعت و رهبری در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان! به او  داده شده است.

 وی در تمام  جلسات خود در خارج از کشور مثل دیگر دوستان اصلاح طلبش  بدون حجاب ظاهرشده و عملا کشف حجاب کرده است.


توضیح عکس: شادی صدر در خارج از کشور


توضیح عکس: صدر در حال اعتراض به مسئولین ورزشگاه آزادی برای ورود ورزشگاه

واقعیت این است که دروغ و تظاهر یکی از عادی ترین ابزارهای این زنان بوده و هست که از آن تا برهه ای به شکلی خاص بهره برده اند و پس از تمام شدن زمان و برملا شدن اجباری نوع دیدگاهشان همانند دوستان نزدیک آمریکایی و انگلیسی خود حجاب، این نماد زن شریف و مسلمان  ایرانی را به کناری نهاده اند تا بیشتر شبیه کسانی باشند که از جنس آنها هستند.

 

چند پارگی جریان فتنه برسر نقد امام(ره) و دهه60


چند پارگی جریان فتنه برسر نقد امام(ره) و دهه60

تصمیم‌سازان و تدبیرگران جریان فتنه این روزها به دنبال«شکل» و«ترکیب» جدیدی برای ادامه فعالیت‌های خود هستند.

این جریان که آغازش با یک کیش شخصیت و یک توهم شکل گرفت چون نتوانست به دلیل سستی دیدگاه‌ها، ‌‌نظرات و برنامه‌های گریز از مرکز خود سماجت مقدسی را فراهم سازد، ‌‌در برابر سیل پرسش‌ها، ‌‌به دنبال یک مفر و گریزگاه و به تعبیری دقیق‌تر اختیارکردن یک سنگر برای احیای توان از دست رفته خود و بازیابی شخصیتی خود می‌باشد. ‌ این جریان که در پستوی جلسات خود گذرها و هجمه‌ها علیه اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تجربه کرده، ‌‌سخت به تدارک برنامه‌هایی مشغولند. ‌برای دست یافتن به عمق نگاه این جریان به‌نظر می‌رسد بررسی مفروضات آنان امری لازم و ضروری است. ‌انتخابات که تمام شد و آشوب‌ها جریان گرفت و آتش اغتشاش فتنه‌گران رو به سردی گرایید، ‌‌سرآمدان این جریان برای بررسی آینده سیاسی خود به هم‌اندیشی‌های مختلفی مبادرت ورزیدند. ‌این هم‌اندیشی ابتدا با تدقیق در پیش‌فرض‌های آنان در طول سالیان گذشته همراه بود. ‌اینان معتقد بودند که به لحاظ نظری و عملی و قبل از انتخابات 88 به این نکات باور داشته‌اند: ‌‌

۱ ـ التزام به بقای جمهوری اسلامی و ترجیح آن بر سایر انواع رژیم‌های سیاسی

۲ ـ التزام به مشروعیت سیاسی رهبری به عنوان ولی فقیه

۳ ـ وجود عقلانیت نسبی در کنش‌های حاکمیت

۴ ـ وجود دموکراسی انتخاباتی نسبی (پس از مرحله ‌تعیین صلاحیت نامزدهای انتخاباتی)

۵ ـ توان اصلاح ساختارها پس از رسیدن به قدرت

اما در جریان انتخابات این مفروضات با توجه به فضایی که خود شکل دادند به سوی نقض پیش رفته و مواردی از آن به دلیل باورهای جدید نقض شده است. ‌در همین حال برای کسانی که خود در استقرار این نظم نقش داشته و برای آن کوشش کرده‌اند، ‌‌عبور از این مفروضات دربردارنده عیان شدن واقعیتی به نام استحاله بوده است. ‌لذا این جریان برای پوشش گذاشتن به این استحاله به دنبال سنگرگیری برای پنهان شدن از مؤاخذه ملت است. ‌ در همین راستا این جریان تلاش دارد با ادعای حرکت خود در مسیر خط امام و انقلاب مؤاخذه‌های انجام شده علیه خود را در برابر نام مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی قرار دهد. ‌این تلاش برای سنگرگیری اما در درون جریان فتنه با مواضعی چند روبه‌رو شده است. ‌ عده‌ای در این زمینه تصریح کرده‌‌اند که ما باید ضمن تأکید‌‌ بر وجود حکومت دینی، ‌‌باید ولی فقیه حاضر را مورد تهاجم قرار داده تا بتوانیم به عنوان یک اپوزیسیون داخل نظام به فعالیت مشغول باشیم. ‌مخالفین این نظر معتقدند که اتخاذ این روش موجب خواهد شد که این جریان ضمن از دست دادن فرصت ادامه بازی سیاسی دچار بی‌‌عملی نیز خواهد شد. ‌عده دیگری نیز با تصریح بر اینکه جمهوری اسلامی اصلاح پذیر نیست، تأکید‌‌ کرده‌‌اند که تغییر حکومت دینی و جایگزینی حکومت سکولار باید مورد توجه قرار گیرد. ‌مخالفین این ایده نیز بر این باورند که در صورت اتخاذ این شیوه آنان رسماً به عنوان اپوزیسیون خارج از نظام شناخته خواهند شد. ‌

در این میان اما گروه دیگری نیز بر این باورند که باید از شیوه طراحی و تحریف قرار دادن امام در برابر نظام استفاده جست. ‌
گفته می‌شود در جلساتی که فتنه‌گران ترتیب داده‌‌اند به این موضوع توجه ویژه‌ای شده و بر پیگیری این شیوه تصریح شده است، ‌اما خود این شیوه نیز با اما و اگرهایی روبه‌رو شده است. ‌بخشی از بدنه رادیکال احزاب اصلاح‌طلب به محوریت یکی از کسانی که سعی در به‌دست گیری نقش عملیاتی جریان فتنه را دارد، ‌‌تصریح کرده‌‌اند که خود آنان به مدیریت زمان امام نیز انتقاد دارند و در این شرایط باید به نقد آن بپردازند. ‌از دیگر سو، عده‌ای نیز با محوریت یکی از نیروهای قدیمی اصلاح‌طلب تصریح کرده‌‌اند که گرچه خود قائل به انتقاد از مدیریت زمان امام(ره) هستند ولیکن باید به دو دلیل از این مسأله احتراز بجویند. ‌اول اینکه این انتقاد نوعی خود‌زنی بوده و با توجه به اینکه آنان خود در آن ایام مسئولیت داشته‌اند، ‌‌تناقض عمیقی در این زمینه به‌وجود خواهد آمد. ‌این نیروی با سابقه همچنین با اشاره به نامه مصطفی تاج‌زاده که در آن تصریح شده بود که اصلاح‌طلبان اشتباهات زیادی را داشته و نسبت به شریعتمداری بد کرده و بی‌‌محابا پیش رفته‌اند، ‌‌گفته است که این خط‌مشی یک نوع خودسری بوده و هزینه‌های بسیاری را برای ما فراهم کرده است. ‌ وی همچنین دلیل دوم خود را برنامه این جریان برای بهره‌گیری از ظرفیت بیت امام(ره) عنوان کرده و گفته است: ‌‌اگر این موارد طرح شود ظرفیت بزرگی را برای سنگرگیری از دست خواهیم داد. ‌از سوی دیگر با ایراد این انتقادات بیت امام را رودروی خود قرار داده و شرایط را برای خود سنگین‌تر از گذشته خواهیم کرد. ‌ گفته می‌شود که این جریان با جمع‌بندی‌های خود فعلاً به این نتیجه رسیده است که با مسکوت گذاشتن انتقاد نسبت به مدیریت زمان امام(ره) و دهه60 سنگرگیری پشت نام امام را رقم زده تا خود را نسبت به مؤاخذه‌ها ایزوله کرده تا با عبور از شرایط موجود به سوی ادامه برنامه‌های خود گام بردارند. ‌



 

کروبی اسیر قهر مردم

 

کروبی اسیر قهر مردم

بر اساس گزارشهای رسیده ،حاکیست که مهدی کروبی امروز بعد از ظهر قرار است در مراسم ترحیم بستگان یکی از سران فتنه حضور پیدا کند، ولی از قرائن معلوم است که مردم همچون گذشته با وی همان گونه برخورد می کنند که قبلا کردند .

وی شدیدا از طرف نزدیکان خود تحت فشار قرار دارد که بر خلاف میل خود در این مراسم شرکت کند .

کروبی متوجه شده است که شدیدا جایگاه مردمی خود را از داده است ولی چه کند که به قول خودش راه برگشت ندارد !!!